loading...
آموزش و نگه داری مرغ عشق
حاج محمدامین بازدید : 15 پنجشنبه 25 مهر 1392 نظرات (0)

خب دراین مدت که به وب سر نزم تعدادی از دوستان راهنمایی خواستن که جوابشون رو میدم:

 

 

1-پوریا2013 و علی که سوالشون کاملا یکسان بود!!!!:

سوال:

اینجور که من خوانده ام هر وقت مرغ عشق ماده رفت داخل لانه یعنی می خوان تخم بزارن و لی هر وقت نر من نزدیک می شود ماده به ان می زند دلیل ان چیست؟

 

پاسخ:

 شما باید مدت زمان بیشتری صبر کنید تا مرغ عشق هاتون آماده جفت گیری برای تخم گذاشتن بشن.اگه سوالی باشه درخدمتیم.

 

2-ساجد(که گفتن طرفدار وب هستن):

  سوال:

سلام ممنون از وبلاگ خوبتون می خواستم به فهم که مرغ عشق ها تو چه دمای زنده می موند و بارون اونارو اذیت نمی کنه و می شه مرغ عشق ها رو داخل حیات توی باغ چه تو فصل زمستون گذاشت استان بوشهر هستم ممنون اگه می شه جواب به ایمیلم بفرستیت اگه مشکلی نیست طرفدار وبلاگ شما ساجد

 

پاسخ:

  من خودم مرغ عشق هام رو تموم سال بیرون از خونه نگه میدارم،اما درمواقعی که هوا خیلی خرابه اونا رو داخل میارم.

 

3-حسین:

  سوال:

 سلام من چهار روزه مرغ عشق جفت نخورده خریدم..ماده اسرار زیادی دارد که به نر نوک دهد ولی کمتر وقتی است که نرم از او نوک بگیرد دلیلش چیست؟؟ممنون میشم زود جواب مرا بدهید

 

جواب:

  این امر طبیعیه،زمان جفت شدن مرغ عشق ها ممکنه تا 3ماه طول بکشه،شما باید صبور باشید و بهترین شرایط رو مرغ عشق هاتون فراهم کنید.

 

4-مهدی:

سوال:

سلام حالت خوفه من مرغ عشقام تخمیدن اما هرموقع میخوام نیگاشون کنم مادهه هی میره تولونه میشه راهنماییم کنی

 

جواب:

  شما نباید احساس استرس رو در مرغ عشق هاتون ایجاد کنید،اصلا نیازی به تماشای تخم مرغ عشق ها نیس،بذارید اونا کارشون رو بکنن.البته یکی-دو روز یه بار تخم ها رو چک کنید خوبه.

 

_______________

اگه بازم سوالی داشتید بپرسید:)

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 51
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 51
  • بازدید ماه : 74
  • بازدید سال : 217
  • بازدید کلی : 12,981
  • کدهای اختصاصی