loading...
آموزش و نگه داری مرغ عشق
حاج محمدامین بازدید : 15 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

  به نام خدا

  امروز میخوام اولین تجربه درمانی حرفه ایم رو شروع کنم:

  مشکل از اونجا شروع شد که فهمیدم یکی مرغ عشق های ماده گلاب به روتون اسهال گرفته،امروز هم فهمیدم که جفتش هم مبتلا شده.

 خب تجویز چیه؟

  نشانه های تشخیص:

  وقتی دیدم که پرهای کنار مخرج کثیف هستن فهمیدم که اسهال دارن.

  نوع بیماری چیه؟

  خب اسهال به دو منبع اصلی و منابع فرعی برمیگرده:1-غذای فاسد2-سرما خوردگی و منابع فرعی مثل:جا به جایی یا اینکه بیماری از قبل وجود داشته.

  خب میریم سراغ اولین فرضیه:1-خوردن غذای فاسد:

  من هر دوجفت مرغ عشق هام رو با یک نوع غذا تغذیه میکنم،ولی اونیکی جفت مرغ عشق هام مریض نشدن،پس احتمال خوردن غذای فاسد از وقتی که پیش من بودن تقریبا غیرممکنه،مگر اینکه قبل از خرید خورده باشن و مبتلا شده باشن.

  فرضیه دوم:2-سرماخوردگی:

  این یکی احتمالش از بقیه بیشتره،چون از بیرون که هوا گرمه یهو آوردمشون داخل خونه که کولر داره و 100%سردتر از بیرونه.اما برای سرماخوردگی فقط اسهال کافی نیست،چیزای دیگه مثل عطسه و آبریزش بینی هم میخواد.اما احتمال اینکه سرم خورده باشن بیشتره.

  فرضیه سوم:3-تماس با پرندگان مریض و آزاد:

 ،پرنده های من بعد از وقتی که آوردمشون خونه به بیماری دچار شدن،پس شاید قبلش بوده،اما وقتی بیرون بودن هم پیش اون یکی جفتم بودن ولی اونا مریض نیستن.

 

  راه های درمان:

  برای درمان فعلا تو این مرحله مرغ عشق ها رو به یه جای گرمتر که همون توی حیاطه منتقل کردم و دادن هرگونه میوه و سبزی و کلا هرچیزی بدون هماهنگی با من رو منع کردم.

 مشکل من یه دونه مرغ عشق نیست،یه جفت از مرغ عشق هام مریض شدن و در نتیجه نمیتونم که تو یه فقس تنها بذارمشون تو قفس ندارم.

  مرحله بعد هم که احتمالا بهشون دارو بدم و در آخر باید منتظر بمونم که بینم چی میشه....
   

   درضمن با من همراه باشید تا جدیدترین اخبار از اولین درمان حرفه ایم رو براتون بذارم تو وب.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 44
  • بازدید سال : 187
  • بازدید کلی : 12,951
  • کدهای اختصاصی