loading...
آموزش و نگه داری مرغ عشق
حاج محمدامین بازدید : 10 سه شنبه 25 تیر 1392 نظرات (0)

بسم الله الرحمن الرحیم

   سلام،اصلا وقت سر زدن به این وبلاگ رو نداشتم،امروز اولین دفعه بعد از شب یلدا است که میام تو وب،اما نظرات رو که دیدم یه خورده روحیه گرفتم که دوباره وب ادامه بدم،از کسی هایی هم که نظر دادن خیلی وقت پیشو من نتونستم تایید کنم و جوابشون رو بدم معذرت خواهی میکنم.

   درمورد مرغ عشق هام هم باید بگم که اون جفت قبلی رو عوش کردم یه جفت دیگه خریدم،حالا دو جفت مرغ عشق دارم که اصلا به فکر تخم گذاشتن نیستن.

  در پست های بعدی به مشکلاتی که دوستان خیلی وقت پیش فرستاده بودند جواب خواهم داد.البته باید ببخشید....

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 20
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 186
  • بازدید کلی : 12,950
  • کدهای اختصاصی