loading...
آموزش و نگه داری مرغ عشق
حاج محمدامین بازدید : 16 چهارشنبه 17 آبان 1391 نظرات (0)
 سوالات از سارا:

دیشب مرغ عشق ماده تا صبح تو لونه بود وصبح نگا کردم دیدم اولین تخم رو گذاشته اینقد خوشحالم دارم پرواز میکنم!
چند تا دیگه میزاره؟
کی جوجه ها در میان؟
من باید چیکار کنم؟
ممکن تخما نطفه نداشته باشن؟خدای نکرده!!!!!!!



جواب های من:
   سلام،تبریک میگم،خیلی خوشحال شدم.به امید اینکه مرغ عشق های من هم دوباره تخم بزارن.
 هر مرغ عشق به طور معمول5یا6تخم میزاره،البته اگه جوون تر باشه و اولین دوره تخم گذاریش توی عمرش باشه امکان3تا تخم هم میره.اما امیدوارم که پرنده شما 5تا رو بزاره.
 از امروز حموم کردن پرنده ها اکیدا ممنون هست،وضع تغذیه باید به بهترین شکل انجام بشه(نباید پرنده هاتون احساس کنند که غذاشون کم هست)حتما بهشون سبزیجات و میوه بدید،جابه جایی به حد صفر برسه،بهشون استرس وارد نکنید(یعنی مدام توی لونه رو نگاه نکنید،جاشون رو عوض نکنید و ...)سعی کنید که محیط شون آروم باشه تا استرس نداشته باشند.
 تخم ها هم یک روز درمیان گذاشته میشه و هر تخم بعد از 18-21روز طبق همون فاصله یک روزه جوجه میشوند و جوجه ها هم حدود یک ماهی طول میکشه که بزرگ بشوند.برای اطلاعات بیشتر به بخش جوجه مرغ عشق و تولید مثل مراجعه کنید.
  اما در مورد نطفه دار بودن تخم ها هم به بخش تولید مثل مرغ عشق مراجعه کنید.،
  راهنمایی:مراقب باشید وقتی که تخم ها رو امتحان می کنید بهشون زیاد فشار نیارید یا از دستتون نیوفتند.
که البته خودم بعد از بیست و یکمین روز بعد از اولین تخم این کار رو انجام.
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 48
  • بازدید سال : 191
  • بازدید کلی : 12,955
  • کدهای اختصاصی