loading...
آموزش و نگه داری مرغ عشق
حاج محمدامین بازدید : 69 دوشنبه 08 آبان 1391 نظرات (0)
 سلام،پس از مدتی تاخیر در این مجموعه ،می خوام نوزدهمینش رو براتون بگم.
  همون طور که می دونید مرغ عشق هایم رو آوردم داخل خونه،اما یه کم سروصدا می کنند،امروز که بعد از چند روز هوای ابری هوا آفتابی بود،پرنده هایم رو بردم بیرون و حمومشون کردم،این اولین باری بود که اونا مشتاق حموم کردن بودند،آخه قبلا خودم به زور حمومشون می کردم.خلاصه حسابی حموم کردند و بعد از حدود بیست دقیقه ای که زیر آفتاب بودند،بردمشون داخل،توی این چند روز مرغ ماده به لونه نزدیک نشده،فعلا هم باید صبر کنم تا پرنده هام به اینجا عادت کنند.

  اما به در خواست یکی از بینندگان(سارا)عکس مرغ عشق هام رو قرار دادم.اگه شماهم عکس یا مطلب جالبی از پرند هاتون دارید بفرستیدبه ایمیل:m.aminsabzi@ymail.comتابا نام خودتون توی وبلاگ قرار بدم.
  برای مشاهده عکس ها برید ادامه مطلب....

عکس ها از آتلیه عکس خودم هست


اینم  عکس از هردو کنار هم:




************************************
اینم عکس پرنده نر:(پایین صورتش رو ببینید،مقوا رو خوردن!!)


***************************************
اینم مرغ ماده:(البته پشت سرش به خاطر دعواهایی که وقتی جوجه داشتند بدون پر هست،دقت کنید)


**************************************

اینم یه نمای کلی از قفسشون:





ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 179
  • بازدید کلی : 12,943
  • کدهای اختصاصی