loading...
آموزش و نگه داری مرغ عشق
حاج محمدامین بازدید : 21 پنجشنبه 27 مهر 1391 نظرات (0)
 سلام،دوستان.مدتی وقت نشد که بیام وبلاگ رو آپ کنم ،اومدم بگم که من هستم.
 
  اما با خبرهای بدی برگشتم.یکشنبه وقتی از مدرسه برگشتم خونه،توی لونه رو یه نگاهی انداختم مثل اینکه همه چی رو از قبل بدونم،می دونید چی دیدم؟؟
  جوجه مرغ عشق هام مرده بودند:(((((((((مثل اینکه جون کنده باشند.تازه چشم باز کرده بودند و من منتظر بودم که بتونم اونا رو با چشم باز ببینم،اما نشد.....
  خلاصه بعداز این ماجرا مرغ عشق هام رو حموم کردم و لونه رو خوب شست و شو دادم،حالا هم که هوا داره رو به سردی میره،دیگه امیدی نیست که دوباره تخم بذارند،مگه اینکه بتونم ببرمشون داخل خونه.که این هم غیرممکنه.
   مرغ عشق ها مثل اینکه اصلا براشون مهم نیست که بچه هاشون مردند،تازه ماده توی این چند روز داخل لونه نمیره.
 
   حالا که خوردم به فصل درس و مدرسه،امیدوارم حداقل هفته ای یک بار بتونم وبلاگ رو آپ کنم.اما یه نکته قابل توجه اینه که مرغ عشق های من درست مثل سریال خداحافظ بچه قرار نیست بچه دار بشن.من که نمی تونم تا بهار صبر کنم....
  خب،تا قسمت بعدی ماجراهای من و مرغ عشق هام،بدرود.......
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 96
  • کل نظرات : 32
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 23
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 90
  • بازدید سال : 233
  • بازدید کلی : 12,997
  • کدهای اختصاصی